Jak sprawić, by klienci Cię zapamiętali?
Znaczenie logotypu na produkcie w postrzeganiu marki
Celem każdego producenta jest to, by jak najwięcej klientów kupowało jego produkt, by byli z niego zadowoleni, by jego użytkowanie przynosiło mu korzyści oraz by pewnego dnia ponownie sięgnęli po ten sam produkt, pochodzący od tego samego producenta czyli produkt tej samej marki. Logo na produkcie ma zatem kluczowe znaczenie dla producenta. Jest jej wyróżnikiem, znakiem identyfikującym i potwierdzającym oryginalność oraz nośnikiem wartości, z jakimi wiąże się marka.
Widoczny logotyp to także jeden ze sposobów promocji produktu, nawet jeśli ten produkt został dostarczony do klienta i jest przez niego używany od dłuższego czasu. Z tego punktu widzenia, warto jest zadbać o to, by znak ten pozostał wyraźny i czytelny przez długi czas. Jeśli nawet zadasz sobie trud i oznakujesz produkt piękną, kolorową etykietą lub tampodrukiem, które w trakcie użytkowania zaczną się ścierać, odklejać lub po prostu znikną po kilku tygodniach, okaże się to ostatecznie stratą Twojego czasu i pieniędzy. Dlaczego?
- Tracisz w ten sposób element rozpoznawalności marki – klienci mogą mieć trudności w identyfikacji marki i po prostu nie pamiętać, kto jest producentem użytkowanego przez nich produktu.
- Obniżasz wartość marki – klienci mogą uznać, że producent nie zwraca uwagi na jakość swoich produktów i ich wykończenia,
- Zwiększasz koszty reklamowe – musisz ostatecznie planować większy budżet na wydatki promocyjno-reklamowe, które utrzymają rozpoznawalność marki na oczekiwanym przez Ciebie poziomie.
Nieusuwalne logo na produktach – zalety takiego rozwiązania
Jeśli zdecydujesz się na umieszczenie na swoim produkcie nieusuwalnego logo, w pewnym sensie zapewniasz mu nieśmiertelność. Bo nawet gdy już dawno już minie data przydatności do użycia lub przedmiot ten straci blask nowości, każdy – ktokolwiek go zobaczy – nadal będzie mógł dostrzec na nim Twoje logo i w ten sposób dowiedzieć się, kto wykonał dany przedmiot. A to jest przecież ostatecznie główny cel trwałego znakowania.
Wybierając technologie do trwałego znakowania oferowane przez Automator, naniesiesz na produkty logo lub inny znak firmowy w sposób estetyczny i trwały, zapewniając przy tym jego czytelność. Dzięki temu:
- podniesiesz rangę swojego produktu,
- wyróżnisz go i swoją firmę na tle konkurencji,
- zaoszczędzisz na kosztach etykiet, atramentach i problemach związanych z czyszczeniem i konserwacją drukarek i drukarek atramentowych.
Wiemy, jak trwale oznakować produkty logotypem lub innymi oznaczeniami. Nasze urządzenia i technologie, które pozwolą osiągnąć Ci założony efekt. Doradzimy Ci, która metoda będzie dla Ciebie najskuteczniejsza.
W przypadku, gdy chcesz najpierw sprawdzić, jak trwałe znakowanie będzie wyglądało na Twoim produkcie, zgłoś się do nas, a my przygotujemy przykładowe znakowanie na Twoich próbkach. Chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat dostępnych opcji, zademonstrujemy maszyny, a w niektórych przypadkach wypożyczymy je.
Skontaktuj się z nami.